По закінченню навчального проекту учні мають: - розпізнавати різні види
трикутників; - формулювати означення різних видів трикутників та
елементів трикутника; - практично використовувати властивості
трикутників при розв’язуванні задач; - формулювати властивості
рівнобедреного, прямокутного трикутників - доводити ознаки рівності
трикутників, властивості і ознаки рівнобедреного трикутника, властивості
кутів трикутника, властивості зовнішнього кута трикутника -
познайомитися з історичними відомостями про трикутники - дослідити, як
люди використовують трикутники в своїй життєдіяльності. - навчитися
шукати, збирати, узагальнювати інформацію, планувати свою діяльність, -
формуватимуться вміння виступати перед аудиторією, формулювати свої
думки коротко і ясно, вміння ілюструвати свої думки, - при створенні
публікації, презентації, вікі-статті, блогу розвивати вміння аналізувати
та вибирати необхідну інформацію, ілюструвати науковий текст,
використовувати закон про авторське право. При створенні веб-сайту
формувати навики електронних комунікацій - Навички 21 сторіччя: в учнів
будуть розвиті навичкі критичного мислення і вміння вирішувати проблеми;
комунікативні навички та навички співробітництва; вміння працювати з
інформацією, медіа та комп’ютерні навички, буде розвита інформаційна
грамотність IКT – грамотність (Грамотність у галузі
інформаційно-комунікаціних технологій), коли учні будуть оформлювати
кінцевий продукт. Учні опанують життєвими та кар’єрними навичками,
гнучкістю та пристосовуваністю коли вони працюють разом в групах,
навичками ініціативи та самоспрямованісті. Отримають навички лідерства
та відповідальністі при роботі в групах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий